VALORANT 3.06 Yama Notları

VALORANT 3.06 Yama Notları

 

Riot Games'in FPS oyunu VALORANT için yeni güncelleme geldi. Yeni güncelleme ile birlikte oyunda ajanlar dengeleniyor.

AJAN GÜNCELLEMELERİ

 

SKYE

 

Kılavuz Işık (E)

-Kılavuz Işık'ı kullandıktan veya kuşu yönlendirdikten sonra yeteneği bırakma süresi arttı: 0,5 >>> 0,75

-Yeteneği etkinleştirdikten sonra kör edici bombanın patlama süresi arttı: 0,25 >>> 0,3

 

İzsürenler (X)

Bedeli arttı:  6 >>> 7

 

KAY/O

 

FLAŞ/Bellek

-Yeteneğin hazırlanma süresi azaldı: 0,5 sn. >>> 0,3 sn.

-Sağ tık yeteneğinin hazırlanma süresi azaldı: 1 sn. >>> 0,3 sn.

-Fırlatılan bomba artık ses çıkarmayacak.

 

İPTAL/Komut

-Düştükten sonra titreşmeye devam etmeyecek.

 

JETT

 

-Duman Bulutu'nun yük sayısı azaldı: 3 >>> 2

-Jett'in çok fazla duman bombası olduğunu düşünüyoruz. Bu artık duman bombalarını kullanarak her şeyden kaçabileceği, her zaman yeterli sayıda bombayı elinin altında bulundurduğu veya hiç düşünmeden art arda kullandığı bir duruma geldi.

-Duman bombalarının sayısını azaltmanın, bir noktayı dumana boğma, hızlıca içine girip kaçılabilecek bir duman yolu oluşturma veya tek kullanımda daha taktiksel bir eylemde bulunma seçenekleri arasında bir karar vermeye iteceğini umuyoruz.

-Keskin Fırtına - Sağ tık/alternatif atış skorları artık Jett'in kunaisinin yükünü doldurmayacak.

-Yük doldurma özelliğini kaldırınca, Jett oyuncularının Keskin Fırtına'yı devam ettirebilmek için tek kunaiyle skor almaya çabalamasını umuyoruz. Böylece, Jett'in olayı olan hızlı ve isabetli ajan hissini tadabilirler.

-Yüksek beceri gerektiren temel atış skorlarını teşvik ederken bir yandan da düşük riskli ve düşük ödüllü seri atış seçeneğini de sunmak istiyoruz.

-Keskin Fırtına - Sağ tık/alternatif atış hasarları tersine çevrildi. Yani, hasar ve hasar çarpanları sol tıkla aynı oldu.

-Jett'in sağ tıkının fazla öngörülemez olduğunu gördük ve sol tıktan daha farklı hasar kurallarına sahip olmasının kafa karıştırıcı olduğunu düşünüyoruz. Bu değişiklikle iki atış modunun da aynı şekilde çalışmasını sağlayarak Jett'in tek bir kişinin peşine düşmek yerine zincirleme skor almaya karar verdiği durumların sonuçlarını biraz daha tahmin edilebilir kılacağız.

 

HARİTA GÜNCELLEMELERİ

 

Fracture

-Jeneratör/Kantin tarafına giden tünelin duvarları artık kurşun geçirmiyor.

-B bölgesindeki kutulardan biri artık kurşun geçirmiyor.

-Bu değişiklik, daha riskli ve güçlü diğer seçeneğin yanı sıra saldıranlara daha güvenli bir şekilde Spike yerleştirme imkânı tanıyor.

 

Icebox

-B bölgesindeki kutu yığını artık kurşun geçirmiyor. Bu değişiklikle, saldıranlara daha güvenli bir Spike yerleştirme seçeneği sunmayı amaçladık.

 

Haven

-C bölgesindeki kutu yığınlarından bir tanesi artık kurşun geçirmiyor. Bu değişiklikle, saldıranlara daha güvenli bir Spike yerleştirme seçeneği sunmayı amaçladık.

 

Ascent

-A bölgesindeki kutulardan biri artık kurşun geçirmiyor. Bu değişiklikle, savunanlara daha güvenli savunma seçeneği sunmayı amaçladık.

 

OYUN SİSTEMLERİ GÜNCELLEMELERİ

Açık Beta Ortamı'nı (PBE) kullanan oyuncuların normal oyun ayarlarıyla PBE oyun ayarları birbirinden ayrıldı. Artık iki farklı platform arasında geçiş yaptığınızda ayarlarınız sıfırlanmamalı.

 

HATALAR

 

Harita

Icebox mini haritası ve görüş konileri artık B Sarı bölgesinde doğru şekilde görünecek.


Özel bonuslar ile VALORANT VP almak için tıklayın

GÜVENLİ ALIŞVERİŞ
3D GÜVENLİK
KREDİ KARTI
MOBİL ÖDEME
BANKA HAVALESİ
COMODO SSL