VALORANT 3.0 Yama Notları

VALORANT 3.0 Yama Notları

 

Riot Games’in FPS oyunu VALORANT’ta yeni güncelleme oyuna geldi. Yeni güncelleme 3.0 ile birlikte oyunda çeşitli değişiklikler yapıldı.

Oyuncuların en büyük sorunlarından biri olan koşarak ateş etme düzeltiliyor.

 

Ajan Güncellemeleri
Tüm ajanlar güncelleniyor. 

-İmza yeteneklerde artık her turda minimum bir yetenek yükünüz olacak; eskiden her turda gelen yükler birikiyordu.

-Mesela bir turda iki tane imza yetenek yükünüz varsa ve turun sonunda yüklerden sadece bir tane kaldıysa, bir sonraki turda yük kazanmayacaksınız.

-Bekleme süresinden kazanılan yükler artık her zaman geçici olacak.

-Tüm kör edici bombaların geçme aşamasında herkes görüşünü daha hızlı geri kazanacak.

 

SİLAH GÜNCELLEMELERİ

Bir oyuncu hiç yavaşlamadan koşarken size ateş etmeye başladığında siz ateş edip o oyuncuya isabet ettirirseniz karşıdaki oyuncuya vurulma etkisi uygulanır ve oyuncu yavaşlar. İşte biz bu olaya kendi içimizde "vurulma etkisi isabetliliği" ismini taktık. Bu durum, koşan oyuncunun durmaya çalışmadığında bile yavaşlayarak ister istemez daha isabetli atışlar yapmasını sağlıyor. Vurulma etkisini azalttık, ölü alanları daralttık ve genel itibarıyla hareketliyken daha az isabetli olunduğundan emin olduk. Amacımız, sezgileri ve kas hafızasını mümkün olduğunca ön plana çıkarırken çatışmaları da daha çekişmeli hale getirmek. 

 

TÜM SİLAHLAR

Mermilerin sebep olduğu vurulma etkisi değişti: %75 yavaşlık >>> %72,5 yavaşlık

"Vurulma etkisi", mermi isabet ettiğinde hissettiğiniz yavaşlama etkisidir.

Silahların ölü alanları değişti: %30 >>> %27,5

"Ölü alan", VALORANT'ta oyuncunun isabetliliğini kaybettiği hareket hızını ifade eder.

 

TÜM TÜFEKLER

Yürüme isabetsizliği değişti: 1,3 >>> 2,0

Koşma için bu değer hâlâ 5.

 

TÜM AĞIR SİLAHLAR

Yürüme isabetsizliği değişti: 0,5 >>> 2,4

Koşma için bu değer hâlâ 6.

 

TÜM HAFİF MAKİNELİLER

 Koşma isabetsizliği değişti: 2,0 >>> 2,5

Yürüme isabetsizliği değişti: 0,3 >>> 1,0

 

CLASSIC

Yürüme isabetsizliği değişti: 0,25 >>> 0,84

Koşma isabetsizliği değişti: 1,5 >>> 2,1

 

FRENZY

Bedeli azaldı: 500 >>> 450

Yürüme isabetsizliği değişti: 0,25 >>> 0,8

Koşma isabetsizliği değişti: 1,0 >>> 2,0

 

GHOST

Yürüme isabetsizliği değişti: 0,25 >>> 0,92

Koşma isabetsizliği değişti: 1,85 >>> 2,3

 

SHERIFF

Yürüme isabetsizliği değişti: 0,25 >>> 1,2

Koşma isabetsizliği değişti: 2,0 >>> 3,0

 

JUDGE

Bedeli arttı: 1600 >>> 1850

10 metredeki hasar azalması değişti: saçma başına 13 >>> saçma başına 10

15 metredeki hasar azalması değişti: saçma başına 10 >>> saçma başına 7

 

REKABET GÜNCELLEMELERİ

-Tüm beceri düzeylerinde karşılaşma kazanmanın en önemli şey olmasını istiyoruz.

-Bireysel performans değerlendirmesini geliştirmek istiyoruz çünkü bunun daha adil ve dengeli karşılaşmalar bulmamıza yardımcı olacağını düşünüyoruz.

-Beceri kademelerinin mevcut beceri düzeyinizi doğru şekilde yansıttığını görmenizi istiyoruz.

-Farklı hesaplarda oynama motivasyonunuzun daha az ve doğru beceri kademesine ulaşma hızınızın daha yüksek olmasını istiyoruz.

 

PERFORMANS GÜNCELLEMELERİ

-Çoklu iş parçacığı sağlama (multithreading) düzenlemeleri sayesinde yüzeylerden geçme hesaplamaları geliştirildi.

-Dağıtılmış görevler için farklı çekirdeklerin iş parçacığı kullanımı performansı iyileştirildi.

-Kamera hesaplamaları iyileştirildi.

-Tüm haritalardaki ortam sesleri iyileştirildi.

-Tüm yetenek animasyonlarında genel iyileştirmeler yapıldı.

 

Giderilen Hatalar

-Dirildiği sırada Sage'in Bariyer Küresi tarafından engellenen oyuncular artık harita öğelerinin içine geçmemek adına duvarı kıracak.

-Skye'ın İzsürenler'inin düşmana görünmediği halde mini haritada görünür olmasına sebep olan sorun çözüldü.

-Viper'ın İni oyunda olduğu halde Viper'ın ultisinin takım arayüzünde etkin görünmemesine sebep olan sorun çözüldü.

-Cypher'ın Gizli Kamera yeteneğinin Icebox Orta'da haritanın içine doğru yerleştirilmesine izin veren hata giderildi.

-Aynı satın alma evresi sırasında, satın alma menüsü açılıp kapatıldığında Reyna'nın Azlet yeteneğini tekrar satın almasını engelleyen hata giderildi.

-Sova'nın Avcı'nın Hiddeti yeteneğiyle oku atmaya hazırlanırken bu eylemi iptal etmenin, elinize bir silah, yetenek veya Spike alırken yeteneği bırakma animasyonunu oynatmamasına sebep olan hata giderildi.

-Satın alma evresinde Cypher'ın Bubi Tuzağı/Siber Kafes yeteneği ya da Killjoy'un Nanosürü'sü alındığında ikinci yükün satın alınmasına engel olan hata giderildi.

 

Özel bonuslar ile VALORANT Points almak için tıklayın

 
GÜVENLİ ALIŞVERİŞ
3D GÜVENLİK
KREDİ KARTI
MOBİL ÖDEME
BANKA HAVALESİ
COMODO SSL